I'm inlove with you to.

Publicerad 2011-07-16 10:44:28 i Bilder,

Hejhej.
igår var jag ute med erica och senare kom även sanne. vi satt på hellströms och tog det faktiskt väldigt lugnt. Det första väldigt underbara som hände var att vi träffade fanny olsson och hennes kompisar. Dom hade då fått lite sällskap till bordet av några inte alls lika underbara typer. Varan en av killarna la upp snoppen på bordet och kastade en öl över bordet med. Därefter bad vi vakten att slänga ut honom. vilket han också gjorde. Senare träffade vi två killar som vi hängde med förra helgen och deras kompis. Då hade vi även fått sällskap av en kille som hade piercat snoppen. Alltså vem gör något sånt? Jaja. idag ska jag jobba i alla fall. 13-22. så jävla drygt. Om en vecka kommer kim hem. som jag har längtat. jag älskar dig så jävla mycket. orden du sa ekar fortfarande kvar, och jag hoppas att dom ska räcka för att du ska förlåta mig. för det hade dom gjort för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela