det här är svårt att förklara

Publicerad 2011-12-17 17:37:26 i Bilder,

Hejhej.
sitter just nu på jobbet och håller på att avlida. Det är nog inte många som förstår vilket jävla helvete det är att jobba på ica. och idag, idag är en sån dag då jag hellre dör än att vara här. och inte nog med det, jo det är så mycket att göra också att jag får hjärtklappningar och det snurrar förfaskien i hela min skalle. Längtar så otroligt mycket tills jag får komma hem och bara lägga mig i sängen och sova. Jobbar varje dag nu fram till julafton förutom tisdag. Så har inga planer mer än att jobba, jobba, jobba. Borsätt från på måndag. Då ska david komma hem till mig efter jobbet och sova här, sen ska vi julbaka hela tisdagen och bara ligga hemma hos mig och mysa. hih. Men men! ska väl ställa mig i mejerikylen nu och frysa ihjäl. lika bra det. seeeeyaaaah! ♥

jag har inte känt såhär på länge. inte alls den här känslan. kanske till och med inte sen innan dig. jag tror nog bestämt att den här känslan är bra. inte som den förra, den var hemsk. verkligen som en jävla böld på rumpan. Men den här känslan. den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela