sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

Publicerad 2011-08-05 15:06:54 i Bilder,

förlåt! dåligt uppdatering. Men det är pridveckan nu och ja det enda jag gör på dagarna är att sova så har inte så himla mycket tid över. hehe. med mig är det okej. faktiskt. konstigt nog känns allting helt okej.
Idag kommer ylva hit senare och vi ska supa till lite för typ 5de dagen i rad och sen blire tanto ikväll igen. På måndag kära underbara drar jag till spanien med några av mina närmsta vänner. som jag längtar.
förövrigt har det hänt så mycket dessa dagar att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ylva och fanny blev misshandlade av några flator och det var ett jävla liv, jag har klivit i ett jordgetingbo med kära ida och vi blev stuckna typ överallt vilket resulterade i att jag nur är svullen över hela kroppen. jag har hittat 140 kr men också lyckats bli av med mina plånbok. jag har druckit så mycket att jag nu är helt jävla körd i hjärnan och råkar sätta mig på fel buss. ja igår kära vänner skulle jag och ylva möta mikaela i tc och hamnade istället i karlaplan. jag somnade på busshållplatsen och ja. imorse var vi väl hemma typ vid 5-6. aja. lägger nog upp en videoblogg snart och berättar lite mer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela