allting jag gör gör jag för dig.

Publicerad 2011-08-25 21:39:10 i Bilder,

Jag vet jag vet. min blogg suger :)
igår var skitkul, var ute med fanny och lyckades bli väldigt borta, smsa väldigt många pinsamma sms och jaa. ni vet sånt som händer. Idag vaknade jag upp hos fannys pojkvän och mådde väl sisådär. Åkte hem och städade lite med mamma och sen träffade jag ylva och åt pizza. Nu måste jag fan verkligen komma igång med träningen annars kommer jag bokstavligt talat vara tvungen att rulla fram. Nästa vecka då jävlar! Men nu hade jag faktiskt tänkt att lägga mig och kolla på film, imorgon ska jag nämligen jobba och sen efter jobbet blir det nog stan med my. På kvällen kanske jag träffar ylva och emma. Annars bio med bror. aja. skriver imorgon! god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela