what goes around comes around

Publicerad 2010-09-16 12:31:21 i Bilder,

hej grabbar.
imorse när jag vaknade insåg jag för första gången på väldigt länge att jag var: BAKIS! jupp. och inte sådär lite småbakis, utan hej jag kommer spy bakis. kvällen igår var helt okej till jag blev nekad in på collage för min extrema fylla och blev lämnad mitt på östermaln. och södertjej som man är var det väldigt svårt att hitta hem. tur som jag hade lyckades jag ragga upp två franska killar som inte heller hade någon aning om vart dom var och vi tre började sakta röra oss mot målet: T-CENTRALEN. Min urusla engelska var ju absolut något som var roligt den kvällen eftersom jag inte riktigt kunde koversera så bra. men men. vid tre var jag äntligen hemma. nu ska jag äta upp min skål med pasta, smör, ketchup och permesanost och fortsätta kolla på filmen. puss.♥

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-09-16 23:06:15

haha vadå blev lämnad? du drog ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela