saker att göris

Publicerad 2010-09-14 00:33:07 i Bilder,

Mina vänner.
jag önskar verkligen i denna sekund att jag kunde känna lycka. vilket jag egentligen inte gör. men just nu i denna stund har jag bestämt mig för att ta nya tag.
  • Jag ska imorgon gå till skolan.
  • Jag ska senare ha ett rejält snack med mina föräldrar så att vi får det att fungera hemma.
  • Sen ska jag börja träna, ja imorgon ska jag och my gymma.
  • Jag ska sluta tänka på vad som kommer hända och leva i nuet.
  • Jag ska vara världens bästa mot mitt hjärta för att vi ska orka med varandra. (vi skulle firat 16 månader idag föresten). hehe. vi klarar det här! ♥
  • Jag ska också börja äta nyttigare. måste få bättre hälsa nu.
  • Jag ska i allmänt vara en gladare och trevligare människa mot folk i min omgivning.
Detta var dom sakerna jag kunde komma på nu. och nu ska jag sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela