party all night. then die..

Publicerad 2010-09-20 00:37:24 i Bilder,

Hej grabbar.
helgen bravader. ja tacka må man säga. en underbar helg om ni frågar mig. fredagen bjöd på utgång med vonka, vilket var hur kul som helst. och förkrökade gjorde vi hos jossic. senare på kvällen mötte jag även upp henne, tjulle och helle. det bar hem till jossic och tjulle för att sova. lördagen spenderades sängliggande. vi alla fyra var helborta och sov bort hela dagen tills vi bestämde oss för att ha myskväll hemma hos mig. det hade vi också, med pannkakor och hela köret. idag har vi inte gjort mycket, fören nu då på jag precis kom hem från bion. vi såg inseption som var så jävla bra. Just nu är jag jättetrött och vet inte riktigt vad jag pratar om. imorogn är det skola och sen jobba. vilket suger. aja. längtar tills på tisdag då jag antagligen kommer få hålla om min älskling igen. mihihi. puss på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela