FAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Publicerad 2010-09-04 11:06:29 i Bilder,

Jag ljuger inte för dig. om det har hänt någon gång och själva sanningen bara onödig och kommer starta bråk. sånna sanningar som inte har någon betydelse över huvud taget. och jag ljuger aldrig, men när jag väl gör det står jag också för det jag har sagt. men att du skulle tro på tjejen som var otrogen med ditt ex framför dina ögon mer än på mig trodde jag aldrig. att hon skulle vara den som talade sanning och jag den som ljög. jamen visst! JAG ÄR EN SÅDAN IDIOT ATT JAG STÄLLER MIG OCH STRULAR MED EN AV DINA KOMPISAR!!!!!!!!! ALDRIG I LIVET. aldrig skulle jag göra något sånt emot dig. det jag än gång fick höra om dig, då valde jag att lita på dig. tack för att du ställer upp. tack för att du visar att du älskar mig. tack.

Kommentarer

Postat av: karolina

Publicerad 2010-09-04 12:12:14

jävla idioter.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-06 17:45:55

karolina, om någon så är DU en jävla idiot!

Postat av: K

Publicerad 2010-09-10 17:23:51

Tackar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela