you're always up to no good

Publicerad 2010-11-03 16:38:53 i Bilder,

Jag vill egentligen bara att alla ska se hur illa du behandlat mig.
men jag kan inte. för jag älskar dig för mycket.
jag saknar dig när du ligger här bredvid mig med ditt huvud lutat mot mitt bröst. min arm runt mig. jag ler mot dig, du ler mot mig. och vår kärlek behöver inte vara ord utan när jag ser dig i ögonen ser VI att vi älskar varandra. sakta kryper du närmre mig och luktar i mitt hår. smeker min kind och kysser mig sakta. tre ord och jag är såld. tre ord som får mig att skrika av lycka. va har sex. hela natten. morgonen efter ler du mot mig igen. säger dom tre orden och somnar om i min famn. jag gråter av lycka. dagarna med dig såg ut så. varje dag. för dig försvann dom. det var som att jag såg det i dina ögon. som att för varje dag som gick försvann ett ord. och nu finns bara ordet jag kvar. för det är den enda du tänker på. dig själv. hur lycklig du ska vara. men att dom där dagarna som var att dom finns kvar för mig. det blundar du för. du bryr dig inte om hur mycket jag gråter. du bryr dig helt enkelt inte längre om oss. det är dags för mig att ta steget. ta steget ifrån dig. jag måste börja inse. men alla dessa minnen håller mig kvar. snälla försvinn. minnena försvinn. för nu har jag gråtit hela dagen.
and it hurts with every heartbeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela