you don't know

Publicerad 2010-11-27 13:32:42 i Bilder,

tja...
alltså jag är bakis. så fruktansvärt bakis. jag tror faktiskt att jag aldrig varit såhär bakis.
gårdagen var underbar. verkligen så sjukt jävla underbar. tror faktiskt att det var en av dom bästa dagarna på väldigt väldigt länge. kanske till och med ett år. den fick mig att inse hur mycket jag hade missat, hur mycket jag gått miste om.
dagen började med stan med my. jag köpte världens finaste päls som världens bästa my hjälpte mig att sy upp. sen lunchade jag med my. gud vad jag har saknar oss. verkligen. och jag känner hur vi börjar sakta men säkert hitta tillbaka till varandra. det gör mig lycklig.
sen åkte vi iväg och bowlade med christian, fredrika, joakim och freja. och jag kom näst sist. efter det åkte jag och my hem till my och senare mot kvällen gick jag ut. och ja. det var helt underbart.
träffade en massa gamla vänner och senare mot kvällen kom det två icke stockholmare och joinade mig.
fina människor det där ska jag tala om. underbar kväll. underbar dag.
och nu nu ska jag ta tag i allt jävla plugg som jag har. för jag ska fanemej klara av skola.
sen ska jag tvinga stina att komma hit. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela