this is the end of you and me

Publicerad 2010-11-10 11:10:32 i Bilder,

Det enda felet av mig var att inte lämna dig.
Ni kanske förstår. det är slut. förevigt och evigt. kanske ganska konstigt egentligen eftersom vi än gång sa: du och jag förevigt. men vet ni? det är som att en sten har lättats från mitt bröst. jag grät när det hände. när vi sa att det var slut. men sen dess, har jag skrattat, lett, varit glad och lycklig. umgåts med underbara vänner och insett att jag är värd så jävla mycket bättre än dig. Hur folk kan få mig att må så bra som dom gör. och att du det senaste halvåret ALDRIG fick mig att må bra. så många tårar helt i onödan. så många lögner som kom ur din mun som jag kär som jag var gick på. men att ta steget att lämna dig bakom mig var en av dom bästa sakerna jag någonsin gjort. jag vet inte hur framtiden ser ut. jag vet inte om jag någonsin skulle kunna falla tillbaka. för trots allt kommer jag ju alltid att älska dig. men just nu när jag ser tillbaka på alla grejer du gjort, hur många gånger du lämnat mig, fått känslor för andra och så vidare. får mig nu att inse en jävla massa saker. du tog min personlighet ifrån mig, jag blev deprimerad, ledsen och instängd i mig själv. och det enda mitt liv gick ut på var att få tillbaka dig. jag la ingen energi på något annat. så mitt liv, det var dig och mig. jag vet inte om jag kommer att gråta. det är konstigt det där. att så mycket känslor bara helt plötsligt kan försvinna. som att du aldrig existerat. för du är inte dig själv längre. jag antar att tårarna istället förvandlades till hat och något svart inom mig. jag minns dig inte längre. och det kommer jag aldrig göra heller. så länge du inte bevisar att jag faktiskt finns någonstans där inne. men jag tror, du bryr dig inte, du älskar mig inte och det var länge sedan du gjorde det. för om man gör det, visar man det. det gör inte du. och vet du? jag har slutat att bry mig. vilket är det enda just nu som får mig att vilja gråta. var tog kärleken till mig vägen? detta är nu ett avslutat kapitel. hejdå. föralltid. detta var det sista jag skrev om dig. och du vet. att du alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta.
nu ska jag leva livet. umgås med kompisar, bli kär, få barn och vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela