god eftermiddag slash kvällis

Publicerad 2010-11-07 20:59:45 i Bilder,

OKEJ!
hej jag känner mig som en fet björn som ligger för mig själv helt jävla ensam och funderar på att hoppa ut genom fönstret. iklädd i långkallingar och sockor och fryser fortfarande. jobbat har jag också gjort. dagen lång. men som tur var var dom på jobbet snälla mot mig. tre energidrycker har jag druckit idag också. inte bra felicia. men jag somnar, överallt. BOKSTAVLIGT TALAT. jag kan inte lägga mig i en mjuk soffa, en säng eller ens sätta mig på en pall förens man för att därbortifrån kommer det nog allt en lite snarkning.
som här om veckan. då somnade jag i kassan. inte sådär liksom att jag satt och sov utan mest bara en nicking. men ändå. helt sjukt. som att jag också såg hästen från andra avenyn (ja jag är en tönt) och även knöl-åke på samma tunnelbana idag. dom är faktiskt ganska lika om man tänker efter...

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-11-07 22:07:09

snögg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela