vi ses.

Publicerad 2010-03-07 20:35:17 i Bilder,

jag börjar tänka på vad som skulle hända.
jag skulle antagligen skrika, skrika tills jag inte kunde andas längre. jag skulle antagligen sluta jobba och sluta gå till skolan. jag skulle antagligen börja förstå folk som är självmordsbelägna. jag skulle antagligen ligga under mitt täcke hela dagarna tills jag var tvungen att åka in på psyket. jag skulle antaligen missa hela sommaren och alla andra somrar med. jag skulle antagligen överge allt. jag skulle antagligen sluta att äta. jag skulle antagligen till slut inte klara mig.
jag ska nu ta en paus från min blogg. vet inte när jag kommer tillbaka, men just nu är det till och med jobbigt för min hjärna att skriva.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-08 12:42:37

somliga bör inte släppas in.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela