nya tag. igen. haha.

Publicerad 2010-03-04 15:28:28 i Bilder,

hej..
känner att min blogg börjar stå för sitt namn. stuck inside me. för det är vad jag är fast i mig själv. fast i mina beslut och fast helt enkelt. fast i en värld där den som väntar får se. den som väntar på att allt ska bli bra. det är jag. och det kommer att bli bra det vet jag. jag ser det och vi ser det. men vet ni? jag tänker sluta att tampa runt som ett miss bildat psykfall. från och med nu ska min blogg vara en glad blogg. en rolig blogg. och en bra blogg. vi inleder dagen då helt passande med en glad bild.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-04 15:57:42

till dig



oh well - fiona apple

Postat av: Olle

Publicerad 2010-03-04 23:21:44

Låter fint tycker jag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela