MATILDA GÄSTBLOGGAR

Publicerad 2010-06-01 11:41:53 i Bilder,

Kan alla sluta på bajsa mig? Jag tycker inte det är kul. Det är inte kul att lukta diarré och jag är trött på det. Igår bajsade ingen på mig. Det var skönt. Idag får ingen heller bajsa på mig. Idag ska jag äta fisk till lunch. Det är väldigt gott. Men det är äckligt med ben. Fast dom kan man ju ta ut:D Nu är jag hos Matilda med Fanny och Fanny. Dom har inte bajsat på mig än, skönt! Jaja. Nu ska jag gå och äta min sillmacka till frukost och lyssna på Mozart, hans nya skiva är så jääävla bra! Mozart är typ världens hetaste. Skulle så inte banga. Undra om han gillar fisk? Kanske ska bjuda honom på en härlig laxmiddag snart? En laxmiddag som slutar i sänghalmen...vore inte helt fel. Men får se om jag kan få tag på honom, borde väl iförsig inte vara så svårt.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-06-01 13:43:41

hahahaha :D

Postat av: Matilda (föredetta vän)

Publicerad 2010-06-01 18:00:46

men du e ju sämst!!!! vaddå "matilda gästbloggar", jag har ju skrivit inlägget som om du har skrivit det...orka sabba hela grejen! FUCK YOU FELICIA; FUCK YOU!

Postat av: Olle

Publicerad 2010-06-01 20:06:44

Några är flummiga? Hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela