kondomen lossnade

Publicerad 2010-06-26 16:04:17 i Bilder,

hejsan.
hehe, nu sitter jag ute på landet och chillar. här har det firats midsommar och ätits en massa god mat. idag är det lördag. lördag. detta innnebär att imorogn är det söndag. då ska jag shoppa, för mig själv. sen sen sen åker jag och mamma hem till stockholm igen. jag kommer då att få sällskap av världens bästa stina och vet ni? Klockan 11.45 på måndagen går vårat tåg till borlänge och PEACE AND LOVE. weiiiiiiiiiiiiiiiiii. jag sitter och skakar för att jag är så grymt pepp på vad som väntar där borta. En festival med alkohol, bra musik, underbara människor och allt som hör en festival till. Jag håller i alla fall på att dö. hihih. SÅ MATILDA, JULIA, PONTUS, STINA, ERICA OCH SANNE!!!! CAMP KONDOMEN LOSSNADE! HERE I COME. ELLER I ALLA FALL SNART. HEHEHEEHEHE
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela