party

Publicerad 2010-12-12 10:39:46 i Bilder,

Okej.. vad fan hände igår liksom.
kvällen började på nikkis 18 års kalas med alldeles för mycket alkohol. skämde ut mig ganska mycket och var väldigt pinsam i allmänhet. efter att ha varit där drog jag och mötte emma och anna maria. vi gick för att kolla på adrians spelning och fira hans födelsedag.
det var trevligt där tills mitt minne försvann. jag vet att jag på någon sätt lyckades ta mig till odenplans tunnelbanestation och efter det möta upp rasmus. men sen är det ganska svart. tog mig hem i alla fall.
och sen ringde jag kim och vi låg och pratade jättelänge. snart ska jag laga bakismat och chilla framför en film.
puss på er jag är glad.

Kommentarer

Postat av: kim

Publicerad 2010-12-13 14:42:14

haha ja vi pratade jätte länge men vad fan var det om kan man ju fråga sig O.o haha. du är söt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela