i dont need no drug to make me high no

Publicerad 2010-12-06 14:18:30 i Bilder,

Det var som att allt föll på plats.
och det är nog också anledningen till varför jag just i denna sekund är så glad.
helgen har spenderats borta. haha. på fredagen gick vi grabbar ut. det var trevligt om man räknar bort att erica blev drogad. lördag. bakisdag med bästa vän och sen jobba. efter jobbet åkte jag hem till my och deckade framför anastasia och igår jobbade jag hela dagen.
var hemma från skolan idag eftersom jag inte känner mig helt frisk. måste tyvär jobba ikväll dock.
men imorogn är jag ledig. sköööönt. ska kanske försöka få hem någon söt hit efter jobbet.
men nu ska jag sminka mig. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela