fel

Publicerad 2010-04-29 21:29:01 i Bilder,

Jag måste erkänna för mig själv. jag mår inte bra. inte alls. jag har ingen balans i mitt liv. har ingen som riktigt bryr sig om mig förutom min familj. just för att jag faktiskt bara sårar människorna i min omgivning. jag kanske bara skulle försvinna och sluta dra ner andra? jag drar ner mig själv så djup att jag helt plötsligt kan springa ut från lektionen, skita i mina vänner, missa nationella proven, få dig att hata mig. allt det där. och vad gör jag? gör jag alltid fel eller är jag bara fel...

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-04-29 22:28:11

skitsnack, jag bryr mig om dig och älskar dig så sluta upp med sånt där prat!! du vet att jag finns här. endast typ 200 meter ifrån dig!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela