party with my pain

Publicerad 2009-09-27 21:29:06 i Bilder,

Hej. sitter just nu och stört diggar till johnossi. fan vad jag har gått misste om något i min uppväxt. det är sån här musik man ska spela för sina barn för att dom ska bli coola. och ni ser ju hur jag har slutat. ganska ocool. uppdateringen denna helg kan vi ju ge en tumme ner till tycker jag. jag ber om ursäkt. men ja. för att vara kort om det så har jag: varit med stina, ätit tårta, varit med älsklingen, druckit en skvätt och kollat på film. något mer intressant är inlägget som kommer om någon dag. eftersom jag faktiskt fick respons om att skriva om hur jag och jossic träffades och hur jag blev bisexuell så hade jag tänkt att slänga ihop ett inlägg om det. vi får se om det blir idag eller imorogn, men nu ska jag i alla fall kolla på idol. puss så hörs vi kanske senare.
lykke li, popaganda, 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela