family values

Publicerad 2009-09-30 19:06:05 i Bilder,

hej.
varför ingen uppdatering igår kan man fråga sig? ja, det undrar jag med. antar att det inte hände så mycket roliga saker igår och det fanns inte något att säga. men ja, på kvällen kom fina jossic hit och sov. satt på tunnelbanan idag och dagdrömde som vanligt när jag insåg att jag stirrat på samma tant i ca 5 minuter och hon har nu börjat vinka till mig. det blev lite pinsamt och jag valde att snabbt dra undan blicken och kuta ur vagnen så fort jag kunde. jag fastnar med blicken hela tiden. min bror somnade på golvet idag också, som jesus såg han ut. fast han stönade. med huvudet på skateboarden och benen utspretandes. jag och älsklingen skrattade. kul var det. känns som att jag var tom på ord redan innan inlägget. ursäkta mig. he-he. kram
en gammal video på mig och my. men vi var nog ungefär likadana idag.. hehe

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2009-10-04 19:44:51

hahahahahahahahahahahahahahahahah!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela