lost

Publicerad 2009-10-11 22:00:46 i Bilder,

sammanfattningsvis. så har helgen varit väldigt bra. underbar faktiskt.
ingen bloggning för mig del, men sånt är livet ibland. i fredags blev det shopping med mamma. och mycket grejer följde med hem. bilder kommer imorogn! jag mötte senare på älsklingen och det bar hem till mig för myskväll med idol och onyttigheter. på lördagen låg vi i sängen hela dagen och senare så festade vi med en massa coola människor. ja och idag så fyller världens bästa bella år. grattis till henne! och vad mer har hänt idag. jo jag och älsklingen har ätit en massa och brottats och sånt. kul. snart ska jag sova, är bajsanustrött. men skriver imorgon, då blir det lite roligare. salong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela