lite om mig. har tråkigt.

Publicerad 2009-10-14 19:46:51 i Bilder,

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang så det så!
2. Vad ser du om du ser åt vänster? en fin vit vägg med en bild på mig själv som barn, ett på älsklingen, en markus krunegård-biljett och en justin timberlake biljett. Även en fin autograf av my samt en hylla och en tavla.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min fina flicka. Och sen klasskamrater.
4. Hur lång är du? 165 och en halv centimeter tror jag nog bestämt.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hannah Montana the movie. hihi.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "okej, kom till mig sen" från my. och nej jag har fortfarande inte kommit.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på humör. Ibland är jag för lat för att skriva men ibland orkar jag inte prata.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller. Förlovade liksom.
9. När såg du senast din mamma? För några minuter sedan vid matbordet.
10. Icke godkänt i något ämne? Inte än i alla fall.
11. Mvg i något? Svar ja.
12. När vaknade du idag? Halv 6. usch. 
13. Vilken är din favoritplats? Sängen med min fina.
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan. 
15. Vart vill du att du befinner dig om tio år? Jag är tillsammans med min fina flicka. förhoppningsvis har vi barn, bor i en fin lägenhet på södermalm, jag har ett bra jobb som jag trivs med och vi är allmänt lyckliga. 
16. Hur stor är din säng? har en liten 90 säng.
17. Vad sover du i? Det beror lite på. men oftast stor t-shirt och trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5. haha.
19. Var har du bott/bor? Stockholm, Stureby i hela mitt liv.
20. Tycker du om kinamat? Ja. fast det är inget som jag älskar.
21. Tycker du om kaffe? ja. gärna latte eller något annat smaksatt kaffe. men vanligt svart med en skvätt mjölk i fungerar också.
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? Jag kan reglerna men jag är inte särskilt bra.
24 Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? Jajamensan! En kille i min klass och en gammal kompis.
25. Vill du ha barn? JA! 1 eller 2. 
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska. Sen kan man ju några ord på andra språk också.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja!
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. jag har fobi för havsbottnar.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder. Mode över huvud taget.
30. Äger du dyrbara smycken? Jag har väl något fint smycke någonstans.
31. Kan du rulla med tungan? Nej jag tror inte det. haha.
32. Vem är den roligaste människan du känner? My, Erica, Jossic tror jag nog. Dom skrattar jag ALLTID med.
33. Vad har du för ringsignal? Bright eyes - haligh, haligh, a lie, haligh.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag vet inte. någonstans kanske.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett rött doftljus. wiiiii
36. Kan du byta olja på bilen? haha nej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Så länge vi båda andas
38. Dansar du i bilen? Nej. det är lite svårt kanske.
39. När var du i kyrkan senast? Ingen aning faktiskt. länge sedan i alla fall.
40. Hur många hål har du i öronen? 2 st!
41. Har du någon piercing? Nej men vill pierca läppen.
42. Har du någon tatuering? Jag har ett litet hjärta vid troskanten men ska göra mer när jag fyller 18.
43. Har du provat droger? I'm always high.
44. Röka eller snusa? Inget av dom egentligen.
45. Har du pojkvän/flickvän? Ja, världens bästa.
46. Vad är ditt  mobil nummer? hemligt. mohahahahahahha!
47. Vad ska du göra ikväll? Kolla greys. men jag borde verkligen plugga. he-he.
48. Har du några syskon? Jupp! en bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela