I gotta feeling

Publicerad 2009-10-13 13:50:21 i Bilder,

hej och hå. eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera kommer det komma en hel del inlägg idag. jag är nämligen ledig. wiihoo. sov hos min fina flicka igår. och hon hade skrivit ett brev till mig. så fint! kanske publicerar det om jag får för henne. hihi. men jag lovade ju er att lägga upp bilderna på kläderna/skorna jag köpte här om dagen. så enjoy!
skor från din sko. 499 kr.
mc-boots från vagabond. 1100 kr.
tygskor hm. 99 kr
jeans monki. 200 kr.
sammetstights bikbok. 150 kr.
fick även med mig mormors gamla mc-jacka. MED AXELVADDAR! jävligt snygg. frågan är bara om jag vågar använda den. hihi. nej men den är för snygg för att bara låta hängas. puss

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2009-10-13 15:25:47

Alltså jag hatar dig så mycket verkligen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela