hur ska du veta, om ingen lärt dig hur?

Publicerad 2009-10-14 17:08:34 i Bilder,

hej. jag saknar väldigt mycket just nu. mest tiden som var, just för att jag är inne i en period nu där livet känns ganska meningslöst. jag är sjukt jävla kär, har bra vänner, lever bra, har pengar, pluggar och sköter allt allmänt bra. men det är något som saknas. ett äventyr kanske. älskling, vad säger du? ska vi fly någonstans där det växer klubbor i träd och där små pysslingar springer omkring runt regnbågar och skattkistor. ta mig till det landet. sagolandet. jag vill leva i en saga där allt är perfekt och alla är glada. dit vill jag ta med mig dig, och stanna där. jag vill känna hur det är att leva livet.

Kommentarer

Postat av: jossic

Publicerad 2009-10-15 00:01:25

ja det borde vi älsklingen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela