but I do

Publicerad 2009-10-01 16:51:18 i Bilder,

Basics
Hårfärg? mörkbrunt. hihi.
Ögonfärg? skulle nog kalla dom lite blå/grå/gröna.
Använder du smycken? nej faktiskt inte. har mina festivalband och mina två armband på höger hand i och för sig. men dom tar jag aldrig av mig. sen har jag ju även alltid på mig älsklingens och min förlovningsring. men jag använder sällan andra smycken.
Vad heter du i mellannamn? Maria.
Använder du smink varje dag? Ja det gör jag. kan hända att jag går sminklös någon gång på helgen bara.


Relationships
Är du sexuellt attraherad av din partner? ÖHH?! KLART JAG ÄR!
Litar du på din partner? Ja det gör jag.
Hur många gånger har du varit kär? 2 gånger.
Vad skulle du aldrig acceptera i ett förhållande? Otrohet såklart. annars tycker jag det mest handlar om moral. jag behandlar människor som jag själv vill bli behandlad. och det behöver inte bara vara i mitt förhållande.
Skulle du vilja veta om ett ex fortfarande hade känslor för dig? nej. jag bryr mig inte.


Favorites
Sak att göra en regning dag? Ligga i sängen med min älskling hela dagen och kolla på varandra, medan man hör hur regnet slår ner utanför. fint men klyschigt. annars är det mysigt att bara kolla på film, fika, baka eller springa naken i regnet.
Årstid? Gud. jag tycker om alla årstider. men hösten och vintern får gärna vara lite kortare än dom är.
Vinteraktivitet? Snowboard, skidor, pulka. hihi allt.
Tidning? hm.. läser inte så mycket tidningar men om det är någon så elle.


Have you ever
Duschat med någon av motsatt kön? nej det har jag faktiskt inte.
Varit otrogen? Nej. kommer aldrig vara heller.
Kysst någon i regnet? Jupp.
Varit med i ett tvprogram? Jag har suttit i publiken på flera program och så. men inte som en roll liksom.
Hört att du är lik någon? Ja. Lilly allen har jag fått höra ganska många gånger. vilket jag själv inte alls håller med om, om man räknar bort håret. men jag har även fått liknelser som beyonce, martina hag, en bulldog, pumba och lilla pojken i two and a half men.

What is
Saken du har närmast din dator? typ på skrivbordet eller? haha. en jävla massa papper som ligger huller om buller samt några pennor. en affisch och typ en massa ben and jerry's burkar.
Din favorit typ av film? Jag gillar nästan all film. men skräck och töntiga filmer (high school musical, wild child osv) är nog det som passar mig bäst.
En låt du har många minnen till? jag ska nog vara tråkig och säga familjen - det snurrar i min skalle.
Din största rädsla? Gud. att jag ska förlora allt som betyder något.
De senaste du smsade till någon? hahah. jag skickade ett sms till pappa och frågade om han skulle handla. så kul var det.

tog denna från åkerman.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2009-10-01 18:43:10

Din största rädsla? Gud. att jag ska förlora allt som betyder något.'



HAHAHAH TRODDE DU MENA GUD!

Postat av: erica

Publicerad 2009-10-04 19:41:46

beoncey??????????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela