when love takes over

Publicerad 2009-12-23 19:53:38 i Bilder,

ännu en kväll då tårarna forsar ner på mina kinder. jag orkar inte andas utan dig. känner mig så sjukligt tom och ordlös. vill helst bara skrika ut; åt helvete med allting utom du. åt helvete med mina föräldrar, åt helvete med julen. jag vill bara att du ska vara här nu och torka bort mina tårar och hålla mig så nära att det gör ont. men jag vet att detta är omöjligt för att du är långt bort från mig just nu. men jag behöver din kärlek nu. kom hit. snälla.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-12-23 22:03:53

du skriver så att man får ont i hjärtat

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-12-23 22:04:08

du skriver så att man får ont i hjärtat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela