stress

Publicerad 2009-12-10 21:57:48 i Bilder,

jag har ingen tid längre. och jag har inte ens tid att ta mig tid. nu är klockan 10 på kvällen och jag är dödstrött. även fast jag har varit ledig hela dagen har jag haft fullt upp. Stressade i mig en snabb lunch, åkte till älskling, sprang till bussen tillbaka, sprang till gitarren, åt mat, tränade och ja kom hem för ca en timme sedan och har pluggat sedan dess. Förstår faktiskt inte hur jag klarar av det. haha, jag ska faktiskt börja ta tid åt saker nu. det blir antagligen inget mer plugg så allt kommer bli skönare och jag kommer då nog ha tid för bloggen och bli bra. men nu, den senaste veckan har allt bara känts omöjligt. så snart ska jag sova för mitt huvud värker. men innan dess måste jag duscha. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela