so this is christmas

Publicerad 2009-12-24 00:57:28 i Bilder,

Hej. god jul på er. klockan är nu väldigt sent eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon, men jag har svårt att sova. dels för att du inte är här. dels för att jag har ångest över att julen faktiskt inte betyder så mycket för mig längre som den gjorde när jag var liten. och dels för att mina föräldrar försvinner längre bort och jag undrar om jag orkar mycket mer. men jag gav mamma en kram idag, och det kändes bra. för övrigt ligger jag och tänker på dig. dina varma händer mot min kropp, under vårat täcke i vår säng. kärleken bara brusar igenom mig när jag tänker på att snart, ja faktiskt så är det snart som detta också kommer ske. det behöver inte längre vara en tanke. för på söndag mitt liv då får jag krama dig, kyssa dig och smeka din varma kropp. jag vet att jag måste tänka positivt och att det inte är lång tid kvar. men det är så svårt att leva utan ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela