my infection

Publicerad 2009-12-08 22:37:43 i Bilder,

hejsan alla vänner.
eller kanske till och med fiender? just nu hatar jag min data. ikonerna är stora som hus och den segar som aldrig förr. jag har tappat stinget må jag säga. vet inte längre ut eller in. industrialismen ekar istället i mitt huvud och min kärlek såklart. dunk dunk säger det. min hjärna hänger inte riktigt med vad mitt hjärta vill. för jag vill hinna umgås med vänner, jag vill hinna blogga, jag vill hinna med saker som är kul. men istället är jag fast i något mindre intressant, industrialismen. andra epoker. mattematik. känns som att min liv är ganska ointressant just nu. så ni får ursäkta min så kallade tråkighet. men det blir så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela