för jag tror att livet just ha börjat. och det blir vad man gör det till.

Publicerad 2009-12-22 17:47:39 i Bilder,

just nu vill jag i princip mörda mig själv. usch.
för första gången i mitt liv VILL jag att julen ska gå fort, att veckan som nu är, ska försvinna långt bort mot något tomt. för just så känns den. tom. för mitt liv är borta. långt bort uppe i dalarna och ska fira jul med sin familj där. medan jag ska fira med min familj här. det känns hemsk hur en sådan mysig högtid kan kännas såhär meningslös. jag älskar julen, jag älskar snön och alla goda pepparkakor. men något jag älskar mer är du. och du är inte här. så vad är julen då utan personer man älskar. personen man älskar. så ta dig hit nu och ge mig liv. för det behöver jag. jag älskar ju julen och jag älskar ju dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela