my fluffy

Publicerad 2013-03-22 09:35:00 i

Hejhejhej.
alltså kan knappt fatta att det bara är fem månader kvar tills flytt. längtar mer och mer för varje dag som går. Och tiden går så fort. Det var fan inte länge sedan jag satt där och sa att det var tio månader kvar. näääe så jävla najst ska det bli. Så alla vet är min och Mys podcast nu ute på podcast appen och på itunes. Vi ska även snart dra igång ett projekt som jag kommer skriva lite om i bloggen.
Känner på mig att detta kommer bli den bästa helgen på länge. För idag ska jag, david, jon och carl hem till david och hänga där hela kvällen för jag och david har huset för oss själva hela helgen. Och på lördag händer det en sååå himla rolig grej, som jag tyvärr inte kan skriva här. MEN MEN. Nu ska jag i alla fall hoppa ner i badet, sen ska jag fixa iordening en liten brunch till mig och Fanny eftersom att hon ska flytta till the big apple på söndag. Bajs på henne. Aja, sen blir det lite jobb och sen blir det hem till älskling. PUSSS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela