gangstah

Publicerad 2013-03-08 14:37:55 i

tjena.
ligger och funderar på om man kanske ska laga någon slags lunch. men är inte speciellt hungrig så vettafan vad jag ska hitta på. Idag är det fredag. Och bara tre dagar kvar på mitt gamla jobb. känns skitbra fast ändå lite läskigt att komma till en ny arbetsplats. JAJA.
 
Har varit lite delad i humöret idag, just nu känns det bara som om att jag vill gråta. För så fort jag blir själv som börjar jag känna mig ensam, det i sin tur leder till att jag börjar tänka en massa negativa tankar och sen bryter det ut i ett kaos. Vilket känns sådär halvkul. tur att jag har en pojkvän jag kan kasta ut det på. Hehe.
 
Vi var i alla fall på banken idag och fixade lite med lånet på lägenheten. Snart är det dags. eller snart och snart, men om sisådär 5 månader. Den 19 augusti får vi nycklarna till lägenheten och det är dags för oss att börja bära. Skojskoj! Jaja. nu ska jag fixa lite käk och sen mysa ner mig i soffan framför en film. HAREBRA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela