beat

Publicerad 2013-01-14 14:06:36 i

Hej på er. hur är det med er? med mig är allt toppen tror jag. Är hur seg som helst bara och har legat i sängen hela förmiddagen. Just nu lagar jag mat och lyssnar på justin b. ska inte göra något särskilt idag och sjukt nog längtar jag faktiskt till att få jobba imorgon. Egentligen nog mest bara för att jag ska få göra någonting. tänkte spela lite the sims och typ försöka att bli frisk idag. Sen ska jag ta ett bad och göra någon inpackning i håret och gå och lägga mig tidigt. Börjar sju imorgon och efter jobbet blir det hem till jon och carl med älskling.
Föresten håller i på att spara pengar nu till lägenheten och vi har nu bestämt att dom pengarna som blir över ska vi ta och lägga på en resa till thailand tills nästa vinter. HIHIIH. tagg. blir lagom tills jag ska börja plugga liksom. aja. puss hej. min potatis är klar. FÖRESTEN, jag har namnsdag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela