the call

Publicerad 2012-09-24 17:21:52 i

Hejhejhej.
känner bara hur jag är sjukt jävla shoppinggalen just nu. Ska in till stan en sväng med älskling imorgon innan jag börjar jobba. Kommer seriöst dö om jag inte får köpa något snart. Idag klippte jag mig och färgade håret. Blev mörk och sen röd i topparna. Är supernöjd!! Känner dock hur jag skulle vilja bli lite ljusare i topparna men det får jag ta nästa gång. Idag ska jag bara vara hemma nu. Vid tio ska jag in till stan för att möta upp david. Vi pratade om att ta ett glas vin eller något, sen blir det hem till honom och sova. Men men. ska väl försöka kolla på en film eller något för att fördriva tiden lite. Det är trots allt typ fem timmar kvar tills jag ska in mot stan....... drygt. man kanske ska ta en promenix eller något. aja jag vet inte. hej så länge!
man ser typ ingenting av det röda på bilden. men i verkligheten ser man maaaaasooooor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela