nu börjar det.

Publicerad 2012-09-24 21:36:00 i

Hej.
igen. sjukt faktiskt. hur duktig jag är. Jag har nu suttit och skrivit ner grejer jag ska göra nu framöver och har precis insett att jag har väldigt mycket att se fram emot och väldigt mycket att göra. Och jag tänkte nu göra det officiellt eftersom då har jag någon slags press att göra alla dess saker också. Vissa är väl bara roliga, vissa kanske lite jobbiga. Helt enkelt lite planer för min framtid, samt lite skojiga grejer som kommer att hända.
  • Jag ska nu den 4 oktober åka till Berlin med min älskade pojkvän, vi har hyrt lägenhet där och ska bara mysa och dricka vin typ. Vi blir bort i sex dagar.
  • Den tionde oktober firar jag och david ett halvt år. ♥
  • Den 23 november ska jag och david gå på swedish house mafia.
  • Jag ska innan april anmäla mig och ansöka till diverse musikhögskolor för att börja mina fem år av pluggeri för att senare förhoppningsvis vara en fullt utbildad gymnasielärare inom musik.
  • Den 6 april, chockerande nog sitter jag vid en skolbänk för att göra den ökända högskoleprovet. HJÄLP.
  • Inom ett par månader ska jag och min bror gå och ta körkortskurs. Tjoho.
  • Målet med punkten innan är att under år 1213 ha körkort.
  • Jag ska även nu snart söka in och börja plugga musikteori samt körsång.
  • I maj eller Juni får David tillgång till sin lägenhet, vilket betyder att jag tänkte flytta med honom. Lycka.
Bara några planer, saker jag kommer göra framöver. Antar att jag behöver detta inlägg för att visa mig själv att jag är påväg någonstans. Och just nu känner jag att: Fy fan vad bra jag är. HEJSVEJS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela