nya tag.

Publicerad 2012-10-01 14:24:49 i

god morgon god morgon.
jag är världens lyckligaste människa. för jag är ledig idag. jobbar visserligen 7-16 två dagar i rad nu men med tanke på att jag ska åka till berlin med min käraste på torsdag så känns det ju typ som att vara ledig. ligger just nu och kollar på gossip girl. ska väl inte göra så mycket annat heler den här dagen. ska dock iväg och träfa klockan sex med sara. ja för nu har jag bestämt mig för att bli fitt. och alltså jag har sagt det så många gånger förut men nu är jag seriös. Så tänkte nog börja skriva en del om träningen här på bloggen, lite vad jag käkar och om jag ser några resultat. Blir nog skor. Antar att det mest är för mig sjäv. Men men. nu ska jag försöka få lite struktur här på min data. Måste ha en bra start nu när jag har ny data och allt. Sen ska jag städa mitt rum, igen. Jaja. hejdå!
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela