i will wait

Publicerad 2012-11-30 00:31:44 i

hej hopp.
har varit hos david nu i några dagar, så det är faktiskt skönt att nu äntligen komma hem till sin egen säng och sitt eget hem. vi var i alla fall idag och köpte julklappar, väldigt jobbigt om jag får säga det själv. Så fruktansvärt många som springer runt inne i stan för att hitta julklappar. men men, häromdagen bokade jag och älsklingen dada life, så den 9 februari så ska vi se dom. ska bli så jävla kul. Men ah, längtar så himla mycket tills vi flytta ihop. Det är typ det enda jag kan tänka på hela jävla tiden. Imorogn bokar jag, kajsa och sara mumford and sons. SÅÅÅ TAGGGAD. Har nog fått ett nytt jobb också. men mer om det sen. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela