say my name

Publicerad 2012-05-08 23:23:23 i Bilder,

hejhej. ligger i sängen och ska snart sussa kudden. är inte alls pepp på att jobba imorgon. Men ah, igår fick jag träffa baby och det var väl bra. Vi kollade matchen och sen låg vi bara och mös och snackade. Idag har jag jobbat, hela långa kvällen. Kom hem för en timme sedan. Och imorgon blir det upp och jobba igen. Sen efter jobbet ska jag och sara hem till felix för att dja. Sen blir lite sleepover där och på torsdag ska jag jobba. Ska egentligen på skiva på kvällen men tror jag ska dra hem pöjken istället och ha myskväll. Sen på fredag smäller det på sommar! Är så jävla taggad!!!!! jaja. lite andra avenyn sen ska jag sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela