till dig.

Publicerad 2012-06-16 15:03:44 i Bilder,

jag tänker gå rakt på sak, säga vad jag känner och vad jag tycker. sååååatteeee.
för över sju månader sedan lärde jag känna en underbar person. tänkte faktiskt ta och berätta lite hur det var vi träffades, eftersom jag har noll insperation. yes yes. here we go.
Min gamla vän berättade för mig att det var en kille på hennes jobb som tyckte jag var söt. men så jävla dum som jag då var sket jag fullkomligt i vad hon sa och stannade kvar i min dåvarande relation med en kille som hade tjej. haha. Japp. dumma dumma felicia. Varje gång killen från hennes jobb smsade tänkte jag, snälla rara underbara sluta bara. DU ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG! jag avbokade alla våra möten och svarade aldrig när han skrev. tills en dag då jag efter mycket om och men gick med på att träffa killen som idag är min pojkvän. Ingen speciell historia tycker jag.
Men när jag träffade david kom den där lilla pusselbiten jag en gång tappade tillbaka. innan honom var jag med ett svin, var ett svin mot andra, sket i allting och bara var allmänt dum. Jag vet att det låter alldeles för klyschigt men jag tror han behövdes. Jag ser honom som min bästa vän. Med honom kan jag ligga i timmar, bara alldeles stilla och bara prata. Och han är värd det här inlägget för att trots att han kittlar mig väldigt ofta och retar mig för i stort sätt allt så ler han väldigt fint, säger väldigt gulliga saker, kisar mycket med ögonen när han skrattar, kysser mig väldigt bra och masserar mig när jag ber om det. saker som gör honom till världens finaste pojkvän.
kärlek.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela