trust

Publicerad 2012-01-25 00:08:09 i Bilder,

tror nog inte riktigt du förstår vad jag gått igenom. inte alls. jag ska försöka berätta försöka förmedla den känslar jag har inom mig. Pratade precis med en kär vän i telefon. det slutade i tårar. blir så ledsen när du inte förstår mig, när du inte lyssnar på mig. som om du bara ser det där som hänt. jag mår faktiskt dåligt över det. nu. nu när jag äntligen mår bra vill jag att allt sånt där ska försvinna. och jag vill att du ska stötta mig. Jag kommer önska varje dag, det som jag alltid önskat. ♥

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2012-01-25 09:58:38

hjärtat, det blir bra! jag lovar dig och jag ska stötta dig igenom allt som är svårt. jag är här och lyssnar. tro på mig! men tro mig när jag säger att den tiden var svår för mig med. nu vet jag inte om du syftar på mig. men jag antog det själv. rätta mig om det är fel. jag älskar dig och vill bara se dig lycklig. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela