do you wanna?

Publicerad 2012-01-16 11:53:07 i Bilder,

hejhej!
sitter i soffan och är på världens bästa humör. gud så det pirrar. hihi.
igår mötte david mig på jobbet, vi åkte hem till mig och åt thaimat och kollade på två filmer. Låg och mös i soffan större delen av kvällen och somnade väl typ runt två. Haha stackaren försvo sig till jobbet imorse också men jag tror nog att han hann. Idag är jag ledig. FY FAN VAD SKÖNT. ska inte göra någon speciellt under dagen men david slutar klockan fyra och då kommer han hit på en gång. senare kommer matilda hem också och då ska jag och david laga middag till henne. mysigt. ska väl snart äta lite lunch och sen hopppa in i duschen. men vi hörs senare! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela