kings of the night

Publicerad 2012-02-07 18:39:45 i Bilder,

japp. igår och idag har nog varit dom bästa dagarna på länge. faktiskt. Igår var jag och jobbade hela dagen, men klockan fem fick jag äntligen sluta.  Jag åkte hem och lagade middag till familjen och sen åkte jag in till stan för att möta upp david. Fick en klädstång av mamma som ni ser på bilden. jag och david gick först och såg puss in boots som var cp bra. Efter det åkte vi till fannys jobb och söp med henne. Efter det drog vi till Vickans och festade hela natten. SÅ jävla rolig kväll. även fast jag inte gick på gaygalans efterfest som jag var bjuden på haha. aja. Idag har jag och david legat i sängen hela dagen, myst och bara pratat och ah varit. Vi åkte iväg med bilen och köpte thaimat också. Kom precis hem och ska alldeles strax åka hem till matilda för myskväll. nu ska jag käka lite. saknar min baby. mycket!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela