still here

Publicerad 2012-12-17 11:00:06 i

hejhej.
sitter just nu hemma hos david helt själv. känns lite halvkul. Dagens planer är lite spridda just nu, tänkte egentligen åka iväg och träna, men det betyder att jag måste åka hela vägen hem till stureby för att byta om och sedan åka till högdalen för att träna, sen åka hem och duscha och fixa mig och sedan åka hem till my vilket jag ska göra senare. Alltså träffa henne. Så tror det får bli träning imorgon istället. Sen kanske jag träffar david också, eller det måste jag nog för jag har hans nyklar. aja. haha intressant.com. Idag kommer nog mitt paket med posten. Mina kläder från hm. wiiiihooo. Ska åka och hämta lite paket idag också för har beställt lite julklappar från internet. Men nu ska jag kolla på greys anatomy för har fan inte sett det på typ en hel jävla säsong. puss puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela