crazy

Publicerad 2012-08-09 06:16:32 i

Tjänare. Klockan är sisådär tio över sex. ah har precis duschat och ska om tjugo minuter dra till jobbet. Inte alls kul för fem öre. Men men. Igår åkte jag och mötte upp my. Vi gick och handlade och sen åkte vi hem till henne och lagade mat. Blev en hel del snack och skratt igår och en mycket trevlig kväll må jag säga. Somnade väl igår vid nio och sen ringde baby typ klockan halv ett. Pratade lite med honom och somnade snabbt igen. Idag ska jag bara jobba, sen hem och bara lägga mig i sängen. Kolla lite serier och senare sova. Och efter jobbet kommer david hit och sover. Har saknat honom  så. Första gången vi inte har setts på flera dagar på jättelänge. Sen blir det upp och jobba tidigt igen. Men men! Nu ska jag dra till jobbbet. Vi hörs kanske senare i eftermiddag. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela