Anyone else but you.

Publicerad 2012-04-17 19:05:07 i Bilder,

hejsan. det har varit några så jävla bra dagar nu. jag känner faktiskt att för första gången går faktiskt allting riktigt jävla bra. har faktiskt inte mycket problem nu över huvud taget. Jag har underbara vänner och en underbar pojkvän, jag har ett fast jobb som jag trivs med, jag har börjat träna och äta nyttigt och börjar faktiskt redan se lite resultat, jag ska dja hela sommaren och håller på med det ganska mycket och i allmänhet så går det bara väldigt bra just nu. Igår kom älskling och hämtade mig på jobbet. sen åkte vi hem till honom, åt lite middag och sen låg vi bara i sängen och mös hela kvällen. Det är väl vad som har gjorts idag också. hihi. pirr i magen är ta mig fan det bästa som finns. Ah sen åkte jag in och fikade med Lovisa och efter det drog jag och mötte upp sara. Sen gick jag ut och joggade och nu sitter jag och väntar på att stina ska komma hit för myskväll. Te och film är det som står på schemat. Imorgon blire att möta david tidigt för att kila förbi vårdcentralen och sen ska jag jobba. jaja. nu blev det här skitlångt. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela