natten vi kysste all skit vi gått igenom

Publicerad 2011-09-02 00:11:49 i Bilder,

önskar jag kunde skriva allt. önskar jag kunde dela med mig av allting som har hänt med dig. men här på bloggen går det väl inte att göra. I stora hela, jag var lyckligast med dig. så jävla kär. så otroligt glad. men du gav mig aldrig det jag ville ha. ett förhållande. du ville inte säga att du var kär i mig, du sa att du inte var det. och ett förhållande skulle du aldrig ha med mig. sorgen, smärtan som drabbade mig var enorm. ens livs kärlek är inte kär i en. vad gör man då? jag vet inte. i mitt fall hanterade jag det väldigt fel. ljög och gjorde dumma saker. vi bråkade du hatade mig och berättade för mig redan när det var försent att du var kär i mig. som jag hade väntat på dom orden. men dom kom försent. sen gör du precis samma sak, du ljuger och gör dumma saker. men fortfarande är det jag som är idioten. jag förstår inte och kommer aldrig förstå. varken varför du så himla lätt kan leva utan mig eller varför kärleke för mig tycktes bara försvinna. jag är förstörd. men jag är så jävla kär i dig. kim. du är allt jag vill ha.
jag är din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela