I think of you.

Publicerad 2011-09-21 23:15:49 i Bilder,

Man kanske ska gå vidare? kanske vara glad? kanske ta tag i saker som faktiskt är riktigt viktiga.
idag har jag jobbat. hela jävla långa dagen. eller nej. men hela kvällen. och hemskt var det, faktiskt. höll på att somna flera gånger i kassan och mådde allmänt piss eftersom jag har sån jävla pms idag. men när jag kom till jobbet var jag glad, eller jag blev glad. fina människor det finns på mitt jobb ändå. jaja, imorogn ser mina planer ut så att jag ska träffa fanny, vi ska nog ta en fika eller något. sen ska jag fixa alkohol och leka med ylva. på fredag är det veronica maggio på grönan och sen blir det nog efterfest hemma hos mig. kommer bli bääääst. jaja nu ska jag ladda ner någon mysig film, krypa ner i sängen och sen ska jag sova.
men grabbar. vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela