if I would say I'm sorry?

Publicerad 2011-10-31 23:33:21 i Bilder,

Ligger i sängen och ska snart kolla på andra avenyn. kom hem till en mycket facerapead facebook men resluterade i att jag grät av garv med den skyldige matilda i telefonen. Kan faktiskt inte fatta att vi flyttar på torsdag. det pirrar seriöst i hela min mage bara jag tänker på det. Vi kommer ha så fruktansvärt skoj så jag tror nog att jag kommer spricka. ah imorogn i alla fall jobbar jag. även på onsdag. Men ska försöka packa ner det mesta imorgon i flyttkartonger och sen på torsdag hjälper pappa oss med flytten. Blir väl lite fix i lägenhetern på fredagen också, och antagligen storhandling. Men men! nog snackat för min del. Nu ska jag kolla på andra avenyn och sen sova. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela