do it like a dude

Publicerad 2011-10-23 13:06:40 i Bilder,

God morgon allesammans!
fy fan igår alltså. haha. jag var superseg hela dagen och inte alls pepp på att dra på fest. Men fan kul hade jag i alla fall. Träffade en massa gamla vänner och blev väl lite småfull på det. Erica och fredrik drog ganska tidigit men jag hänge väl med olle större delen av kvällen, vi vandrade väl hem vid kanske två och olle köpte fyllekäk på sleven. När jag hade kommit hem fick jag ett sms och det tog inte många minuter innan olle hade kommit tillbaka. Vi låg och kollade på how i met your mother och bla bla bla. hehe. vi somnade väl vid sådär klockan halv sex och ja. Ska snart gå upp och laga mat. shit är såfruktansvärt hungrig. aja. idag blir det att jobba! 16-22 närmare bestämt. sen hem och soooooova. puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela